وبلاگ خانگی من
  » اصل وبلاگ

  » وبلاگ خانگی
نويسندگان وبلاگ
آمار و امكانات
تعداد بازديدها:

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 16
بازدید دیروز : 46
بازدید هفته : 63
بازدید ماه : 62
بازدید کل : 35238
تعداد مطالب : 6
تعداد نظرات : 100
تعداد آنلاین : 1

ابزار متحرك زیباسازی وبلاگ


طراح قالب

Template By: NazTarin.Com


درباره وبلاگ
به وبلاگ من خوش آمدید
پيوند هاي روزانه
آرشيو مطالب
لينك دوستان

فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

جدید ترین سایت عکس

زیباترین سایت ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی

» دنیای بیصدا
» عشقولانه
» بیخود
» اینجا همه چی در همه
» بهونه ای برای با هم بودن
» قصه های امیر
» سیب سبز زندگی
» کیت اگزوز
» زنون قوی
» چراغ لیزری دوچرخه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان وب لاگ خانگی و آدرس amir2050.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





» اصل وبلاگ

 

 

من و شیراز                   

 

   من عاشق شیرازم

 

 

 

به شیراز وابسته ام

 

من وشیراز از هم جدا نمیشیم

 

من عاشق خیابوناشم

 

خودتون ببینین شیراز من چقد قشنگه ...

 

 

 

( خودم عکس گرفتم از پل هوایی)

من میخوام تا اخر عمرم تو شیراز بمونم

 

تو شیراز به خاک سپرده بشم

 

عکس از سر کوچه ما(خودم عکس گرفتم)

من از شیراز جدا نکنین

 

عکس از شب های شیراز( خودم عکس گرفتم)

 

عـــــــاشقتم شــــــــیراز مـــــــــــــن

 

 

 

اینم خونمون از نمای بیرون.

 

 

که طبقه سوم پنجره چپ اتاق من هست.

 

بالکن اتاقم هم پیداست با درب پارکینگمون. (خودم عکس گرفتم)

 

 عکس از عکس خونه ما(خودم عکس گرفتم)

 

 

 

عکس از ماشین بابام.

                   

                         

زانتیا بابام از دو نمای جلو و عقب (خودم از پارکینگمون عکس گرفتم)

                                     

                                                   

 

 

این هم ماشین بابام از نمای داخلش (خودم عکس گرفتم )                    

 

 

حالا اتاق خوابم...

 

این میزکارم هست

 

از اینجا میام اینترنت (خودم عکس گرفتم )

 

 

 

 

اینم از زاویه دیگش (خودم عکس گرفتم )

 

 

 

 

اینم تخت خوابم هست (خودم عکس گرفتم )

 

 

 

 

این هم میز کار داداش کوچیکم

 

از اتاق داداشم یزدان هم عکس گذاشتم ( خودم عکس گرفتم )

 

 ببینی لب تاپ شو چیکار کرده.تلفن اتاقش روش گذاشته

 

اتاق من در واقع دو اتاق بوده ولی دیوار بینش نیست

 

قسمتی تلوزیون و تخت خواب و کتابخونم هست

 

قسمتی هم میز کار و وسایل دیگم.واسه همین

 

دیوارش هم سبز هست وقسمت دیگش سفید.

 

 



نظرات شما عزیزان:

فاطمه
ساعت13:07---21 تير 1391
سلام
وبلاگ دلنشینی داری.
راست میگی شیراز خیلی قشنگه ولی جدیدأ خیلی شلوغ شده قبلنا بهتر بود.ما هرچند وقت یه بار راهی شیراز میشیم مثلا همین امروز عصر قراره بریم شیراز


Bahman
ساعت22:10---20 تير 1391
سلام،وبلاگ جالب و متفاوتی داری،ممنون که به www.bahmanjoon.lxb.irسر زدی بازم بیا خوشحال میشم،خونتون هم قشنگه ،پایدار باشی.

lovly bueaty
ساعت1:46---17 تير 1391
salam. dadash maro gerefti? man asheghe yeki be esme shahramam. montazeram khodesh vasam peygham bezare. onvaght to oomadi nazar midi?
eelamie bede to net vase shahrame man shayad biyad o bebine webloge mano.


ساغر
ساعت15:11---14 تير 1391
سلام داداش امیر خوبی چه خبرا بابا تو هم عشق ماشینیا دیگه ماشین زاویه نداشت ازش عکس بگیری

افرین این وبت خوشمل تره

به منم سر بزن ادرسم رو عوض کردم


neda
ساعت14:38---8 تير 1391
سلام وب جالب و متفاوتی داری
میزکار یزدان خوشمل تر بود
اومدم بهت سر بزنم اخه تو هم بمن سر زدی. راستی امیرجان دانشگاه رشته عکاسی بخون خیلی بهت میاد خسته نباشید.@}; -


مريم گل
ساعت11:41---8 تير 1391
سيلام ميسي
وبلاگ جالب وبامزه اي دالي


sodi
ساعت3:59---8 تير 1391
سلام امیر جان
ممنون که بهم سرزدی
وبلاگ متفاوت و قشنگی داری
آفرین به تو و خانوادت
موفق باشی عزیز
بازهم بهم سربزن / باشه؟


soosoo
ساعت20:10---7 تير 1391
سلام امرجان
خوبی عزیزم؟
مرسی که بهم سرزدی و نظر دادی
وبلاگت عالیه خونتون هم عالیتر///
موفق باشی گلم


ROoOoOoOoOoOYA
ساعت19:40---7 تير 1391
سلاااااام ممنونم که اومدی به وبلاگم مطالبت حرف نداره محشره...خوشحال میشم بازم بیای ....

Hassan
ساعت11:49---7 تير 1391
webloget alliye aliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

ستاره
ساعت7:03---7 تير 1391
سلاااااااااااااااااام
اومدم بهت یه سلام بگم و ثابت کنم که خیلی بامعرفتم
آخه هر رفتی یه آمدی داره دیگه
به دور از شوخی وب خوبی داری
خونه قشنگی دارین آفرین به مامان خوش سلیقه ات
موفق باشی


کیا
ساعت22:06---6 تير 1391
سلام امیرخان

ممنون از حضورت

وبلاگ زیبایی دارین. عکسای قشنگی هم گذاشتین. موفق باشی

خوشا شیراز و وضع بی مثالش / خداوندا نگهدار از زوالش

امیدوارم شما و شهر زیباتون که بازمانده ی تمدن اصیل و عظیم ایرانی رو در دلش جای داده همیشه پایدار باشین.


مهدی
ساعت20:26---6 تير 1391
مرسی از حضورت ممنون از نظرت بابا موندم به خونتون نظر بدم یا به وبت هر دو زیبا بودند بازم بهم سر بزن

melody
ساعت1:33---20 خرداد 1391
vaaaaaaaaaaay nemiduni cheghad khandidim , khob ke chi ?????

جنیفر لوپز
ساعت20:21---15 ارديبهشت 1391
خود که که پندار

mahsa
ساعت12:17---17 فروردين 1391
baba akkas

...
ساعت13:11---14 فروردين 1391
وااااااااااای عجب خونه ی قشنگیییییی عالی بود
دفعات بعدی از تمام زوایای دیگه عکس بگیر


ريحانه
ساعت16:12---20 اسفند 1390
سلام عزيزم خيلي خوب بود چه دم ودستگاهي داري.ايول

ريحانه-16
ساعت20:49---17 اسفند 1390
خوشگله دفعه ي بعد از اتاقتم عكس بگير

monalizam
ساعت19:01---16 اسفند 1390
khobe amir mikhastam to weblaget sheramo benewisam age mishe man bazam sar mizanam be hem bego beto bay

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





»  نوع مطلب : <-PostCategory->
»  نوشته شده در شنبه 20 اسفند 1390برچسب:, توسط امــیـــــــــر | لينك ثابت |

» عناوين آخرين مطالب ارسالي
معرفی خودم
اصل وبلاگ